Edera Daha hamile olduğumu yeni öğrendim 4. Haftalık 2 günlük ve tansiyon düşüklüğü yaşıyorum normal midir?😒
ARNN Edera canim bende ilk zamanlarda yawadim baw agrisi tansiyonum cok duwuyordu doktor normal dedi oluyor hamilelerde 13 14haftadan sonra gecti cok wukur ama ara ara bawim agriyor yine AllAh yardimcin olsun yemeyini aksatma
Edera Adel001 mide bulantım ara ara kokulara karşı olan hassasiyetim arttı sadece kusma hiç yok henüz
Edera Valsss sabah kalktım kahvaltıya oturdum tansiyonum düştü gözüm karardı anca tuzlu ayran içince düzeldim
Edera ARNN çok teşekkür ederim cevaplarınız için , bide yiyorum ve hemen acıkıyorum sanki hep açmışım gibi midem hep kazınıyor maşallah 😄
ARNN Edera yaa bende wimdi oyleyim boyle bir wey yok ya yiye yiye ac oldugumu hiss esiyorum ustunede yedim agzima gelir ama ben yine yiyorum 😂😂😂ve 8kilo aldim bilmiyorum 20e kadar cikarim bu gediwle