Valsss Dunden beri cok fazla akintim var mantar icin fitil kullanmistim o yuzdendir saniyodum ustune kasik agrisi da eklendi bu nedendir doktora gitmeli miyim?
Nursahergun Valsss geçmiş olsun. Akıntı akışkan mi kaç aylık sizin. Bende de leke geliyor tek kalan ikizimden dolayı. Rahme baski oluyor bi buyuyunce bebiş sanırım