Zemine bende olmuştu 14 haftaya kadar ara ara geliyordu mümkün olduğunca istirahat veya yoğunluğa göre yatış öneriyor doktorlar. Ben progestan kullanmıştım ve günlük temel ihtiyaçlarım dışında bişey yapmıyordum yürüyüş falan yasaktı hepsi. Önemsiz birşey de olabilir düşük tehlikesi de olabilir onu ancak doktorunuz söyleyebilir ama birçok kişinin başına geliyor içiniz ferah olsun