Artık yeni yönetmeliğe göre sezaryen doğumlara özel hastaneler de dahil eş kabul edilmiyor. Devlet hastanelerinde normal doğumda zaten eşler giremiyolar. Sizin ve bebeğinizin sağlığı her şeyden önemli. Biz kadınlar neleri başarıyoruz bence biraz kendinizi hazırlayabilirsiniz. Zaten zor olan sancıyı çekmek doğum 15-20 dk bile sürmüyor 😊