37+3 olduk.bgn gunumuzu de aldik.bi skinti cikmazsa sali gunu ameliyt olcaz 🤦♀️😍
serife_ynmz sizmi istediniz bende 37+2 deym beklemedeyiz
serife_ynmz Merhaba, sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Canan06 yok kuzm doktor kendi verdi
Nml06 amin cnm insallah yaa
serife_ynmz anladm bizde cuma günü kontrole gidicez bakalm ne dicek hayırlısı hakkımızda🙂