arzu_glyprk 28+5 hanımlar kanamam devam ediyor. Adet görmüş gibi. Fakat hastaneye 4-5 kez gittim 1 hafta içinde hiç bir sorun yok bebekte iyi bende. Sebebi ne bu kanamanın doktorlar birşey söylemiyor 😞
Cileklipasta arzu_glyprk yengemin annesi 5 ay normal adet görmüş hamileyken 🤷🏻♀️ Sorun yok diyorlarsa yoktur herhalde 🙄
Loya06 arzu_glyprk benim yengem 6 ay boyunca bormal düzenli adet gördü bu olabiliyo kaç tane doktora gitti ne testler yaptırdıysa hepsi temiz çıktı bebekta sağlıcakla doğdu ve tosuncuk gibiydi 😊
arzu_glyprk H_minsna yok sorun kaç kez alttan baktılar hatta radyo çektiler herşeyi kontrol ettiler ama sebebi ne belli değil herşey çok iyi
arzu_glyprk Cileklipasta bilemiyorum anneme sordum ondada olmuş tek çoçukta sadece fakat onun sancılarıda oluyormuş. Ben çok iyiyim sadece kanama oluyor 🤨
arzu_glyprk Loya06 çok ilginç ya ne kadar normal de deseler korkuyorum 6 aya kadar çok güzel geçti herşey şimdi bu başladı
Loya06 arzu_glyprk bu normal bişey canım hiç korkma testler temiz çıkıyosa her bünye farklıdır bazısı hemen kesilir bazısı kesilmez bazısı sonradan başlar bebiş sağlıklıysa gerisi tefferuat ❤️
Erenveannesi Evet bazı insanlar doğumlarının sonuna kadar adet görebilirler. Bunun sebebi bir sorun değildir. Doktorunuz sorun olsa anlardı zaten 😊