198723 Merhaba, şehir has memnun kalmadım. Dediğiniz etkinliklere katılma fırsatım olmadı, evim uzak her defasında gidip gelemiyorum ama muayene ve tetkikler + doktor değerlendirmeleri benim içimi endişelendirdi ve mutlu ayrılmadım. Bu yüzden tercih edebileceğim bi yer değil, kadın doğumda o yüzden özel hastaneye devam inş bir şey olmazsa