Kiraz canım benim bir bilgim yok amaa kendim de hemşireyim yan tarafta 50 küsür yaşında 7-8 çocuk doğurmuş teyze var bana dedi hastaneye soğan götür ikiye böl doğum yaptığında hemen sür. Antibiyotiktir ne zararı olabilir. Hem de ben tecrübeli insanların bilgisine çok güveniyorum. Allah nasip ederse bende öyle yapcam