Kerime95 evet canım cok normal. Bu haftalarda hareketleri cok düzenli olmaz bir gün cok hareketliyken birgün hiç hissetmeyedebilirsin. 26. Haftaya kadar böyle gider. 26 dan sonra hareket takibi yapmaya baslayacaksın.
Mide yanması da cok normal gebelik süresinde. Soguk süt içebilrsin bi kac yudum iyi gelir. Saglıkla kucagına al 🙏