merhaba arkadaslar 6 haftalik hamileyim cokk sukur 🤲 ama kasik agrilarim oluyo sol tarafta da baskili oluyo bide ara sira bel agrisi oluyo normal mi diye endise ediyorum cok cunku 5 yill sonra allah bizi bu sevinci sukurler olsun yasati 🤲 yardimci olursaniz cok sevimirim