Kendimce tasarruflu gidiyorum ama ona rağmen çok para harcadım. Giyimde indirimleri kolladım. Onun dışında trendyolda falan 70 liraya satılan süet ayakkabılardan almak yerine civilden 20 tl ye çok güzel yumuşak ayakkabılar aldım 😂 12 aya kadar hiçbir şey almayacak şekilde çoğu ihtiyacı aldım. 25-30 liralık tulum alarak ortalama düşürmek yerine hepsini 80-100 liralık tulum alsam heralde ucuz bi araba parası çıkardı 😂 Çoğunlukla daha uygun şeylere bakıyorum ama her zaman da öyle olmuyor tabi. H&m’den üçlü tulum alıyosun 180-190 lira. Bunun 0-3 ü var 3-6 6-9 gidiyor. Her 3 aylık dönem için 10ar alt üst olsa of yani hiç hesaplamadım hesaplamayı da düşünmüyorum. Son 3-4 aydır kredi kartım hiç olmadığı kadar yüksek geliyor. 😅 Ama çok şükür aklımda bir şey kalmadı. 1 yaşına kadar alsam da almasam da olur, gerisi keyfime kaldı. Çıngıraklar oyuncaklar desen en ucuzu 15-20 lira. Ses falan çıkaranlar 40-50 lira. 5-6 oyuncağı olsun desen 200-250 sadece oyuncak, emzik askısı bile 15-20. Birkaç ihtiyaç alıp çıktığında bile 300-500 gidiyor. Kısaca durumu olmayana allah kolaylık versin. Zor iş. En iyisi aylara yaymak. İndirimleri göz önünde bulundurmak.