Nuranaliayaz1 Şuan 14 haftalık hamileyim 2 li test yaptırdım doktorum 3 lü test yapmayalım 16 haftada AFP (omirilik)testi yapalım dedi ilk defa duydum bu testi hic aranizda yaptiran var mi
DenizEla Nuranaliayaz1 Benim doktorumda yaptırdı AFT testini bende ilk defa duymuştum sonucunu dün aldım şükür temiz çıktı bebeğin omur iliği tamamen kapanmış mı diye bakiliyomus bu testte ben ayrıntılı ultrasonda belli olmuyo mu bunu yaptırmam gerekli mi diye sormuştum omur iliğinde küçük açıklık kaldıysa ayrıntılıda belli olmaz demişti
Tugceates Nuranaliayaz1 ben yaptırdım canım normalde 3lü testin içinde ama ikili testin temiz çıktıysa tamamını deyil sadece AFT testi ni yapıyo tabi doktordan doktora değişiyor sanırım
AyeIkraDemir Nuranaliayaz1 ben yaptırdım yarın sonucunu öğrenicem nasip olursa inşallah hayırlı haber alırım ikili iyi çıkmıştı
MeryemFatih Nuranaliayaz1 ben ywptırmıştım ikili temizdi üçlü istemedi afp yaptırdım o da temiz çıkmıştı omurilikle ilgiliydi galiba şimdi 32 haftalık olcak hatırlamıyorum 😑
Nuranaliayaz1 [bilinmeyen] bende 2 liyi yaptim simdi doktor AFP testi yapalim dedi ilk defa duydum bu testi
Nuranaliayaz1 DenizEla evet benim 2 li temiz çıktı 3 lü değilde bunu yapalım dedi doktor 16 haftalıkken yapılıyormuş teşekkür ederim cevap için 😊
Nuranaliayaz1 Tugceates evet canım aynen öyleymiş benim doktorda sadece AFT 'ye yapacakmış bende hiç duymadigim için sorayim dedim teşekkürler 😍
Minnosunannesi Nuranaliayaz1 ben yaptırmıştım ama 11 hastalıkken sırtında açıklıktan şüphelenildiği için. Senin doktorun sağlama almak istiyor demekki
Nuranaliayaz1 Minnosunannesi evet ama 16 haftadan sonra yapılıyormuş bu test sizinki erken olmuş baya