ANNEMİZ SORUYOR 🙋♀️
9 haftalık hamileyim sabah kanamam oldu Dr ma gittim bebeğin eşinin açılması var dedi serum verdiler yatırmadılar eve yolladılar böyle durumla karşılaşıp normale dönen var mı düşük olabilir diyo Dr.. Açılma kapanıyor mu çok tedirginim