Eşimin kanı baya soğuktur ama doğuma girecek misin diye sorduğumda beni o halde görünce kıyamacağını falan söyledi. Bende bana bir şey olması halinde allah korusun acil bir vakada kendimde olmazsam olup biteni görsün diye en azından orda olmasını söyledim ve fikri tamamen değişti..Kendiside girmek istiyor şimdi.