Merhaba kızlar. ben 10+5 haftalık gebeyim. Doktor konusunu hala netleştiremedim. Sigorta karşıladığı için Medical parka gidiyorum. Toplam 3 doktora gittim orda. (Nergis, Halide, Birsen) Şuan hep istediğim ama uygun randevu bulamadığım Neslihan alana randevu aldım. doktor hakkında bilgisi olan var mı? veya bu hastanedeki başka doktorlarla ilgili tecrübelerinizi yazar mısınız ?