123w123w öğlen kontrole gidiyorum bakalım ne diyecekler 😊 sağlıkla gelsinler artık hayırlı zamanda bende ishal geçti sanırım kasık ağrım 22. Haftadan beri var sürekli biseyler yemek istiyorum başka da hiç bir fark yok gelmeyecek sanırım bizim kız 🤔 bı de ara sıra mide ekşimesi yanması oluyor onun dışında hiç bişey yok son haftalar akıntı artar diye biliyorum resmen bende tam tersi yok denecek kadar azaldı 😞