Dilaraeymen canım aslında takvimde 3. Aydan sonra yapılır yazıyormuş, bana da başta 18. Haftada gel demişlerdi gittim. Hayır daha erken bir iki hafta sonra yapalım dedi. Yarın kontrolüm var doktora danışıp gidecem. Ama yapılabilir bir sıkıntı yok 😊 17 yaptıran da var 18 de 20 de can sıkma ebeler daha iyi bilir