futuremaman Merhaba anneler, 6 Hafta + 3 gunluk hamileyim, bu sabahtan beri kahverengi akintim var. basiniza boyle bisey geldi mi acaba ? Düşükle mi sonuclanir sizce ?
Ayseyu futuremaman benimde 5 haftalıkken oldu doktorumla görüştüm devam ederse gel dedi etmez ise yerleşme birikintisidir rahim onu atmıştır dedi. Devam ederse doktorunla bi görüş istersen
Liliz futuremaman canım aynı sey banada oldu ara ara halada devam edıyor. Doktorum hap verdi onu kullanıyorum. Ihmal etme doktoruna soyle hemen onlemı alınır Allahın ıznıyle
Ozqe_tolqa futuremaman değerlerimde düşüş oldu kanama düşükle sonuçlandı ama benm 5 haftaya girerken oldu keseyi.bile görememiştik doktor kimyasal demişti
Deryaaa27 Benimde 5nci haftamda kahverengi akıntım oldu ama az bişeyde olmadı seninki sürekliyse bi git doktora. Önlem alırlar zaten.
ilkbahar futuremaman bende de oluyo doktor çocuğun eşi aşağıda diye oralardaki dokuyu eritiyor ondan kahverengi akıntı oluyor çok korkulcak bişey değil demişti.
Nursen977 Korkulacak bişey yok benimde oldu 2 gün sürmedi bile ancak yoğunlaşırsa veya kırmızı olursa hemen doktora git