Bugün ilk muane için devlete gittim eşimle 5 hafta 5 günlük hamileyım daha once sağlık ocagında kan tahlılı yaptırıp ogrenmıstm hamıleliğimi devlettekı doktor zaten ıkı kelıme zor etti yattım cihazıda sadece bir noktaya tutup kese bebek birsey goremedıgını soyleyıp bana kan tahlılı yaptr betana bakalım dedı ben bir sey goremedım dıyınce kafam gitti zaten eşimde hemen ozele gidelim dedı ki iyi ki gitmısım direkt hem keseyı hem mercimeğimi gördüm o da doktor o da sonucta diğeri beni yok diye yıktı resmen hamile olmamdan şüphe ettirdi