Sudeee07 13+3 haftalık hamileyim boğazım acıyor pastillerden kullanabilir miyim zararı var mıdır acaba sizin kullandığınız markalar var mı bazıları antibiyotik karışımlıymış sanırım
Dkktlbsra Sudeee07 doktoruma ve eczaneye sormuştum kullanabilirsin demişti otacı markasının almıştım boğazım acırsa ağrırsa kullanıyorum 31 haftalığım