Kızlar merhaba 18 haftalık hamileyim haftada bir pruluton iğnem var dün akşam vuurundum yine bu sabah kusmaktan bi hal olcam ne zaman bu iğneyi vurunsam ertesi gunum kusmakla geçiyor. Bugunde 3 defa falan kustum simdi baktım dudaklarım morarmış kan oturmuş sanki. Acaba zehirlendim mi çok endişelendim fikri olan yazabilir mi?