Tüy dökücü ile jilet arasında hiç fark yok kızlar ikiside tüyleri kırıyor.ya ağda yada makineyle alım tertemiz yapıyor ondan çıkması geç oluyor.diğerlerinde kıl kökü yine ciltte kalıyor.ağda da hamilelikte sıkıntı yapacak bişey yok jilet bir süre mantıklı olan🥴