Mervemm 1004nese aynen olabilir ben cok korkmuştum. Bana bi iki güne duzelir dediler düzeldi cok şükür.
Faray OzgeSelcuk Ben ilk dozu vuruldum ikinci dozda 12 gün sonra bir sıkıntı bir problem olmadı. Öyle abartıldığı gibi bir belirti de görmedim.
ElanrBlkc Faray ya benim yengemde ablamda oldu bi sıkıntı olmadı. Olacağı varsa iğnesizde olur. Yapmak lazım. Benide 20. Haftada çağırdılar gidicem artık haftaya kaçarı yom 😁. Ben iğneden korkuyorum 😶😶
Glsh23 1dem genelde bebeğim hareketlerini hissettikten sonra vuruluyor hemşire baba öyle açıklamıştı bebeğin hareketlerini net hissediyorsan gel demisti
Zuzu47 OzgeSelcuk ilk aşımı 1 hafta önce oldum sadece kolda hafif ağırlık oluyır o kadar abartılacak kadar ağrı sızı yok 2 3 gün sonra geçiyor zaten ilk 3 gün duş alma sadece korkma yani 17 şubatta 2 inci aşım var yine yaptıracam
Af072019 Mervemm 2. Doz neden yapmıcaksınız bende 1. Dozu oldum ama 2. Dozu da olmam gerekiyor olumsuz yorumlardan kararsızım bende yapıp yapmamakta
Mervemm Af072019 bende aynj şekil olumsuz yorumlar cok okudum ve cok koktum yanu bu korku yenip yapacağımi sanmıyorum. Birde ilkde bebegin hareketsiz kalınca baya panik oldum.
Papatyakalplikadin OzgeSelcuk ben vuruldum aşıyı canım korkma. Asıl aşı olmazsan bebeğe zararı olur. Allah korusun Paslı bişiler kanına temas eder. Aşıdan sonra yarım saat buz tut hiç bişiy olmaz korkma 😊