Kızlar benim doğuştan kalp kapaklarımda gevşeklik var. Oksijenlenme sorunum var normal sağlıklı bir insanda satürasyon 100 çıkması gerekirken benimki sigara kullanan insanlarınki gibi 95 falan çıkıyor. Ara ara kalp ağrısı çekiyorum daha 19+5 hamileyim. Kalbinde sorun olanlar ilerleyen zamanda süreç nasıl oldu. Bazen çok şiddetli kalp sürüsü çekiyorum