GamzeGrkaynakalayan Bu haftalarda lekelenme geçiren anne ve anne adayları bilgilerinizi paylaşırmısınız?
0114 GamzeGrkaynakalayan o haftalarda benim de oluyor du canım yerleşme kanamadı deniyor ama yine de doktora git düşük tehlikesi varsa ina göre ilaç verirler
Tuba704 GamzeGrkaynakalayan genelde herkes yaşıyor bende leke ve kanamalı yaşarım 2 ay boyunca düşük tehdidi deniliyor doktoruna muhakak danış fitil iğne jel illaki verecektir iyi gelir hiç endişelenme😉
HlyaHocaolu GamzeGrkaynakalayan canım bunu sen bilemezsin arkadaşın da dediği gibi doktora sor .benim doktorum kan lekelenme vs okursa mutlaka Bilgi ver demişti.
Mervecnd Benimde o haftalarda lekelenmelerim vardı doktorum progestanın iğnesini vermişti 20 tane sonradan geçti çok şükür. İğne biraz yakıyo ama herşey bebeğimiz için 🙏🏽☺