Ilaha98 Yarin 12 haftam oluyo insAllah doktora gidicem cinsiyyetin öyrene bilirmiyim? Kac haftada belli olur cinsiyyeti?🤔
pink01 Ilaha98 haftamiz aynı bende 11+6 ☺️ tam 13. haftamda ikili test icin gidicem insallah ozaman söyleyebilir
Nuro64 Ilaha98 12+1 im bende yarın doktora gidicem hem ikili tarama testi sonucu hemde cinsiyet öğrenmeye 😍
Siyahkelebek Benim de aynı. 11+6’dayım. Cumartesi gününe ikili test ve detaylı ultrason için randevum var. İnşallah öğrenebiliriz🥰
Bebisim12345 Kizlar bebde sizinleyimmm bisey sorucam hapsurunca sol kasigima bicak saplar gibi agri giriyo bisey olmaz degilmi
Siyahkelebek Bebisim12345 valla oluyorsa ben de yandım😂 öksürünce de hapşırınca da kasıklarım çok ağrıyor
Siyahkelebek Nuro64 inşallah test temiz çıkar. Güzel haberlerle buluşalım tekrar. Ben de Cumartesi gününü heyecanla bekleyeceğim