Merve2961 20 dakika da 3ü gecik 40 60 arası ve üzeri sancin varsa hayırlı olsun doğuma alırlar 😁 aynısı bana oldu çünkü acılmam da vardı ama 4 cm hiç hissetmiyodum taki suyum patlayana kadar 😐 Rabbim yardımcın olsun canım ☺️
Merve2961 Sancıyla bekletmiyor doktorlar canım tehlikeli diye belki yatış verir doktorun takip için hakkin da hayırlısı olsun canım sagsaglim doğumunu yaparsın ☺️
Merve2961 Ayfer20 suyun mu geliyordu acaba farketmedin o da sanci yapıyor canım inşallah hakkında hayırlısı olsun haber ver doktora girince☺️