arkadaşlar 6.haftadayız daha muayaneye başlamadık burcu hanıma randevu aldım aslında biraz daha erkene almak istiyordum ama en erken 4 şubata varmış yoğunluktan dolayı kafam karıştı acaba her kontrol için bu şekilde yoğunluk olurmu başka doktora mı geçiş yapsam bilemedim fikirlerniz neler 🤷🏼♀️ ama doktor icin cok iyi diyorlar