Kızlar lokman hekim hastanesinde Allah izin verirse dogum yapicam. Sezeryan veya normal belli degil bebegim kafa ölçüsüne gore 36 normale gore 34 hafta suan. Nasil olur bilemiyorum. Ama esimin doguma girmesini istiyorum. Birde epidural hakkinda bilginiz varsa eger tecrubeniz falan aktarirsaniz sevinirim. Birde bunlar ucretlimi? Esin iceri girmesi ve epidural olmak?
Sezeryan olursam genel kesinlikle istemiyorum spinal olur ama epidural hakkinda en ufak fikrim yok prenses dogum diye geciyormus ama merak icindeyim. Aydinlatirsaniz sevinirim.