Minetnc cnm benim de rahim dışı miyomum vardı doktor hemen alalım dedi gebe kalmadan aldılar , iyiki de aldırmışım doğumdan sonra aldır mutlaka doğumla almıyorlar zaten, bana risk olabilir de olmayabilir de dedi benim 10 cm di aldıklarında , şöyle tehlikeler olabilir demişti; kanama ,düşük, miyom da büyüme, bebeğe baskı, miyom da bebek gibi büyüyüp beslenmesinde bazen gerilik olabilir yada hiçbirşey olmayabilir dedi