Sevdasoner16 Anneler 32+5 in suan gögüs uçlarım böyle topak topak kabuk gibi koparmiyorum soymuyorumda sanki orayı tutan bir kapakmış gibi sizce nedir merak ettim olan var mı yada ??
aksu5334 Sevdasoner16 31+4 siyah siyah kabuklanıyo karnabahar gibi ama banyoda yumuşadıklarında soyup alıyorum ben direk kötü mü yapıyorum bilemedim🙈
Sevdasoner16 aksu5334 bn soymuyorum bi kere soydum yine aynı oldu nedeni ne onuda anlamadım acaba süt gelmesin diyemi 🤔
aksu5334 Sevdasoner16 istemsizce dokununca kendinden soyuluyo zaten özellikle yapmıyorum acı yara vs bişe de olmuyo
MrsDuman Bence nemlendirici sürerseniz normal olabilir gibi yada bebe yağıda kullanabilirsiniz kuruluktan oluyor olabilir
Cileklipasta Sevdasoner16 😊 doktorum bana doğum sonrasına kadar göğüs ucu kremi kullanmamamı söylemişti. Siz bi danışın isterseniz doktorunuza