54rabia Arkadaslar 9Haftaligim kese var ama hala bebek gorunmuyo diyolar bu durumu yaşayanlar var mi oldu mu olduysa sonuç nedir benimle paylasirsaniz cok sevinirim😕
BozAilesi 54rabia 7 haftalıkken gittim kalp atışı duydum bebekte gözüktü minicik nokta olarak şuan 11+4’üm
Balgebe 54rabia boş kese diyorlar zaten bebek gelişmemiş oluyor kürtaj olunuyor benimde başıma geldi 3 ay sonra tekrar hamile kaldım
sinber 54rabia ben de aynısını yaşadım sorunlu hamilelik oluyor 11 haftaya kdr bekledim ama sonuç bebek göründü kalp atışı göründü 1 hafta geçmedi durdu be kürtaj oldum güzel cevaplar yazmak isterdim ama üzgünüm
54rabia BozAilesi aaa ne guzell allah tamamina erdrsn canm ama bnde ne kalp atisi dinledim nede gordum bbek yok bekleyin diyip duruyolar napicam bilmiyorm
Bsrlmnemr BozAilesi canım bende bugün gittim bi korku ile bişi oldu sandım belirtiler gitmişti(bugün son adet tarihine göre 6 haftalık olduk) doktor kesen büyümüş bk bu beyazlıkta bebek bi sorun yok tamam mı dedi ama 5 haftalıkken gittiğim gibi geldi bebek bana küçük nokta gibi normal mi ki? Sen de öyle yazınca bi yazmak istedim
BozAilesi Zeynoo21 bu haftasonu 12 haftalık oluyor doktor ense kalınlığına bakıcağını ve cinsiyet yorumunda bulunacağını söyledi Cumartesiyi bekliyorum merakla 🥰
rumeyssa 54rabia canım doç dr gökalp öner var onun bununla ilgili bi yazısı vardı ıntagramdan bi bak istersen ben ilgimi cekmediği için okumamıştım.
BozAilesi 54rabia devlete mi gittin özele mi bence bir an önce başka doktorlara gözük 9 haftalık hamilelikte duyulması lazım kalp atışının gözükmesi de lazım ben 7 haftalıkken gittim dış gebelik falan olabilir mi acaba kimyasal ya da
Tugcegkc BozAilesi dış gebelik olsa kese rahimde görülmezdi , kimyasal olsa da değeri bu zamana kadar düşerdi bence, boş gebelik olabilir ya da doktor bebeği görememiştir . 54rabia karından ultrasonla mı baktılar sadece
54rabia Tugcegkc evet canm bnm dis gebelik degil dediler hamilesin ama bbk yok diyolar🤷🏼♀️Bende sasirdim kaldim
kubrauzn kimyasalda kese olmaz dış gebeliktede vajinal muayene oldunuz mu benim 7 haftam bittmisti doktr görememisti saglıklı gebelik oldunu anlamanın tek yolu vajinal muayene demisti bebek gozukmustu kalp atisi cok hafifti gec döllenme sıknti yok demisti
54rabia kubrauzn aaa sevindim sizin adiniza allah tamamina erdirsin bana altan muayne etmediler persembe gunu gene gtcem ne desem ne yapsam bilmiyorm
RuzgarsMommy Canım bence de alttan muayene ile kalp atışını duyabilirsin erken olduğu için karından görünmemiştir
pink01 RuzgarsMommy erken değilki 9 haftalık bebeğin gayet net bi biçimde gözükmesi gerekiyor ultrasonda normal şartlarda inşallah kötü bir sebebi yoktur da görebilir