Tugce35 kilot giymeye gerek yok.ben hastane çantama 1 paket koydum.hatta merak edip bi tanesini giydim(hapşırıken bile altıma kaçırıyorum da artık)gerçekten çok güzel bir ürün.kilodun içinde orkid var gibi düşünün.insanı rahatsız da etmiyor. Şok marketten aldım ben.büyük beden alın ama.zaten kenarları lastıkli .27 tl ye almıştım.