masalsii medipolun doktorlarını hiç beğenmiyorum medipolde belki doktordan kaynaklı diye 2 doktor değiştirdim geçen gün gece kötü oldum 2 nöbetçi doktor 1 asistan vardı beni resmen orda ameliyat edeceklerdi apandist var dedi ben ise mide ağrısından ve istifra etmekten dolayı gitmiştim 😒😒 10 dk boyunca bebeğin boyunu ölçmeye çalıştı ölçemedi cinsiyetini sordum 22 haftalıktım birşey diyemedi 😒 kendi gittiğim doktorun verdiği ilaçlardan kötü olmuşum kaldıramadım 8 9 tane ilacı 😒