Ben 33. Haftamdayım başlarda uni mom ve seba med kullandım ikisinden de memnun kaldım, cildi güzel nemlendiriyorlardı. Sonra iyi olduğunu duyduğum için licerac kullandım ama o nemlendiriyormuş gibi gelmedi, cildimi gergin ve kuru bıraktı. O nedenle bitiremedim bile bir kutusunu. Şu an kantron yağı ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum. İkisi de çok iyi geliyo yumuşacık yapıyo. Henüz hiç çatlağım oluşmadı ama cildim çok kuru olduğu için sabah akşam hiç aksatmadan sürüyorum.