Mgtl Kızlar ben 30 haftalık gebeyim ve 3 gündür inanılmaz şekilde uyuyorum. Çok fazla öyle böyle değil. İstesem de kafamı kaldıramıyorum yani bu normal mi. Benim bildiğim bebek hareketli olduğu için uyutmadığı ama 🙄
Medine_1992 Mgtl canım bende 30 hafta ile birlikte çok uykuya d üşkün oldum halsizlik vs meğer kanım düşmüş en son ne zaman değerlerine baktırdın
iremss Mgtl kan değerlerine baktırın bende o hafta öyleydim hatta uykudan dayak yemş gibi kalkıyodm 😂 düşük vitaminim çıktı iğne oldm şmdi iyiyim gayet 💖
Mgtl Medine_1992 ya benim zaten kan sorunum var. Biraz sıkıntılı bir vücudum var kan ile ilgili. Bir kaç gün önce yaptırdım ama ebe normal dedi. Birde doktorumu arayim
Medine_1992 Mgtl ara canım çünkü bende aynı haldeyim öyle uykum var halsizim ki sanki ilk aylardaki gibi oldum
Mgtl Medine_1992 konuştuk canım tahliller normal ama değerin düşün dedi beslenmene dikkat et ve kan hapı kullan dedi