Benimde sizin gibi lekelenme oldu 5. Haftada şuan 8. Haftada yok hala var progestan kullanıyorum 100 Luk sabah akşam birde dedikleri gibi ağrıyla alakası yok hiç ağrım olmadan dururken kan boşaldı bı anda bir ped tamamen dolduracak kadar rahimde kanama olmuş birde aşağıya yerlermis iğne tedavisi başladık 3 günde bir oluyorum inşallah Allah hepimizin yavrusunu kucağına almayı nasip etsin