Lovebaby123 Zehra321 sen yine iyi almışsın yani tadını çıkarabilirsin yani 6 kilo hiçbişey . Sona doğru alsan aldan max 6 kilo daha olur oda dikkat etmez isen. Ne yapalım bizim kaderimiz demek ki bu illet ile boğuşmak. Ama senin çok iyi ben fazlası ile mücadele edeceğim 😟
saadetyamac Esma___korpinar evet bazen yukarı doğru çıktığını hissediyorum bazı bayanların yazdıklarını okuyorum yok takla atıyor yok kayıyor çok garip geliyor bilemiyorum 😀😀
Esma___korpinar saadetyamac. Belki bizde 3. Cocukta filan oyle oluruz ama ben iki zor dusunuyorum tabi Rabbim nasip ederse o baska benim karnim 4 aylik gibi hic yok. Belki ondanda hissetmiyorumdur diye dusunuyorum
saadetyamac Esma___korpinar hayırlısı benim karnım var 😀 kısmet ileri zamanda belkş hissederiz diyelim
Minigim_ 29+6 benimde tahmini 8 haftam var ikinci kızım olcak nasipse sezeryan olduğu için öyle. ama durduğu yere kadar dursun istiyorum bakalım hayırlısı. 27 de gittigimde 10 kilo almıştım şimdi de aldım sanırım 😁😁