BozAilesi 11+2 olduk bizde. Doktor kontrollerim olmasa hamile olduğuma dair belirti yok.Maşallah çok iyi gidiyor. 2'li test yapıldı. Sonuçları bekliyoruz. Cinsiyet içinde tahminim var ama değişebilir şimdi söylemeyeceğim dedi 😄belki sonraki kontrolde