merve6106 13+5 haftalıgım üçlü tarama için ve cinsiyet için 14 şubatta gitmek istiyorum o zaman 17+1 haftalık olacagım geçmi olur acaba 🤔🤔
gmzmg merve6106 doktorumun bana verdiği kağıtta üçlü test 15-17. Haftalar arası yazıyor. Ama zorunlu hallerde 22. Haftaya kadar yapılıyormuş sanırım.
gmzmg merve6106 hiç bilmiyorum :/ doktorunuza sormanız daha doğru olur aslında. Size bir bilgilendirme kağıdı vermedi mi? Mesela bana verilen kağıtta detaylı ultrason için 20-22. Haftalar yazılmış
merve6106 gmzmg devlete gidiyorum birşey vermedi 16-17 hafta üçlü taramaya gel cinsiyetide söylerim dedi
gmzmg merve6106 doktor kendi ağzıyla söylemiş, bence 17+1 problem olmaz bu durumda. Öyle olsa 17 olmadan gel derdi bence