3 gün önce bebeğimin kafası karnımın sol tarafta çıkıntı yapmış haldeyken karnımın tam o çıkıntı tarafını çok sert bir şekilde kapıya çarptım canım o kadar yandı ki bebeğim hareket ediyor doktor kafası ile ilgili yorum yapamayacağını gelişiminin iyi olduğunu söyledi çok korkuyorum sizce ne yapmalıyım