Bayraklı Batı Anadolu hastanesi Neslihan hanıma gidiyorum dün benden başka bir hasta ile karşılaştırıp boşuna idrar falan aldı Boşu boşuna para vermiş oldum sinir oldum o yüzden birde bütün hastalarla odasında görüşüp ultrasona yolluyor sırayla peşpeşe alıyor ultrasona çok da detaylı bakmıyor gibime geldi