Fatima7 canım benim günü gelmiş sayılır artık. Daha erken bir tarih olsa geciktirmeye çalışırlar ama eve göndermemeleri de mantıklı 3 cm az bir açıklık değil, doğum başlamış. Bence sen birilerinden yardım iste evinde son hazırlıklarını tamamlasınlar. Çünkü artık normal tarihi, alırlar