NilgnKiani ben yurt dışında yaşıyordum ve ilk bebeğimi suda doğurdum çok rahattı. Yırtığım dikişim hiç olmadı rahimimde allaha şükür. 2. Bebeğimide suyun içinde doğurmak istedim fakat belimde dehşet bir Ağrı oluştu ve dayanamadım sudan çıktım . 15 dk sonra doğdu ondada yırtık dikiş vs yok. Şimdi 3. Bebeğime Türkiyede hamileyim ve Suda doğum yok kaldığım şehirde bakalım nasıl olucak