Aise_35 15+3 haftalığım ben devlette gittim geçen hafta daha belli olmaz dedi ama bu hafta sonu özele gidicem bakalım inşallah söyler 🙏🏻
Meryemaltunbas Aise_35 devlet hastanesi olduğu için söylememiş olabilir . Söylemeyen çok oluyor diye biliyorum
Meryemaltunbas Tugce_Ulu 14+3üz henüz doktora gitmedim haftaya gideceğim İnsAllah belli olur sabırsızlıkla bekliyorum 😊
Aise_35 Meryemaltunbas zaten devlete güvenmiyorum tahliller için gidiyorum oraya genelde 😊 17. Haftada belli olur dedi artık 17. Haftada erkekse sünnet zamanı bile gelir 😂🤣🤭 kız ise evlilik çağı gelmiş olur .
NihalBedir 12+4 bende cuma günü gidecem ama söyleyeceğini sanmıyorum çünkü devlet hastanesi ama çok merak ediyorum :)