Dilekcetin Merhaba 13+3 haftaligim doktora gittim kontrol için bebeğin etrafında bir kanama alani var düşük tehlikesine neden olur dedi.baska bir doktora gittim yok kanama falan dedi böyle bir durum yaşayan var mi teşekkür ederim şimdiden