Hem normal beşik hemde anne yanı beşik almayı düşünüyorum anne kucağına gerek olur mu ki? Arkadaşım ben aldım ama kullanamdım çocuk ayak altında kalıyor odası düha iyi dedi diye almayı düşünmedim. Kullanıp memnun kalan anneler varsa bilgilendirsin bizide