F_Nermin gmzmg biz Azerbaycan’lar da tonus olarak gedir bu kelime, oturub sizin dilinizde nasıl gidiyor diye araşdırmayacakdım. Çünki o durumda değilim.
gmzmg F_Nermin evet Üyelerinin %99 u Türkiye Türkçesi ile konuşan bir forumda siz Azerbaycan Türkçesi ile cevap arayın :) daha fazla yazmayacağım; beni de anlayan anladı. İyi akşamlar
F_Nermin M_agayeva her bir hekim bircür deyire, biri deyir uzan biri deyir uzanma. Eslinde normalda men çox oxudum bu haqqda yazılır ki tonus deyilen bir şey yoxdu. O her hamilelikde olan bir şeydi. Bele yeni kimin bextine çıxdısa uzide 1defe görünür vse. Yeni o müalice ile de geden bir şey deyil. Müveqqeti bir şeydi
M_agayeva F_Nermin əslində tonus deyiləm bir şey yoxdur onu mende oxumuşam və tibb oxuyuram deyəən bilirəm tonus sadəcə qarın içi damarların toxumaların acilmamasidir ona da tonus deyirlər o toxumaların damarların rahat açılması üçün hereket şertdir ama siz demişkən hər hekim ayrı ayrı deyir
simsekkiz8 F_Nermin qeti qorxma can ireli heftelerde kecevey hekim ne dese ele wam qoy uzan fso. 2+ ele cox deil bacimda 3+ olub duwun onla bele sag salmat dogdu. Turklerde ne bilim menede maraqlidiiee nst bularda var bizde yoxdu sanci olcen tonusuda olarda gormemiwem
F_Nermin simsekkiz8 teki keçsin, çünki men hekime vaxtı vaxtında geden birisiyem. Heç evvel ki heftelerde bele şeyler olmamışdı. Ama heftesine göre uşağın çekisi normaldı. Yeni inkişafına heleki tesir elemyiib
Hayat Qazlı sular,kelem,merci,lobya ,noxud,köp veren şeyler çox yeme.kartoşkada köp verir.ve birde yarpaq dolmasındaki yarpağı yeme 😄
F_Nermin Hayat kartoşka gün erzinde yeyirem indi gel uzaq qalda🤦🏻♀️ Ayran nece bes köp vermir bilmirsiz?
Hayat F_Nermin Yeyin ama az yeyin.meselçün yemekte 2 kartoşka yeyirsinizse 1 in yeyin.Ele ele azaldın.İn şə Allah düzeler. Ayranın köp verme ehtimalı var.Çünki normal adam içende köpür Ayrandı,Dovgadı,köp verir