ZeynepKarataTeytey Selam güzel anneler, 31.haftada neler yaşıyorsunuz birlikte paylaşalım.Ben geceleri uyuyamıyorum artık bacaklarımda kramplar oluyor az kaldı günümüz artık 🙈
Prensesim ZeynepKarataTeytey bende 31+3 um ama ultrasonda 2 hafta ileride gidiyoruz. Uyku problemi bendede var fakat kramp vs. Degil dogum nasil olcak hastane nasil kacinci haftada olur dusun dusun uyku kaciyor 😊
Pinaryyim ZeynepKarataTeytey şükür kuyruk sokumu agrısından bşka sıkıntımız yok kızımla magnezyuma bşladık inşallah fayda eder agrıma🙂
Bgmbgm ZeynepKarataTeytey benimde 32+4 yeni yeni yürüyüse başladım 😂 öncesinde çok yapmiom yürüyüş bakalım inş doğumum kolay olur 2.doguum olucak
ZeynepKarataTeytey Prensesim o ultrasonda nasıl oluyorsa ilerde çıktı bizimde bşz mi yanlış hesapladık dedik hatta eşimle bizimde ilerde galiba haftasına göre
ZeynepKarataTeytey Bgmbgm yürüyüş iyi geliyor gerçekten bende adım adım yürüyebiliyorum artık inş kolay doğumlarımız olur
MerveYildirim ZeynepKarataTeytey bacak kramplarım falan olmuyor ama daralmaya basladım , nefes darlıgı cekiyorum . Birde bebisim geceleri cok hareketli , tekmelerine uyandıgım oluyor
ZeynepKarataTeytey MerveYildirim aynen benimde öyle odadan odaya geçerken bile nefes nefese kalıyorum tek başıma dışarı çıkmaya korkar oldum geceyarısı ve sabah erkenden o tekmeleri yiyorum bende 😊
Evinevren 31.5 olduk bizde nefesim daraliyor biraz bide bebisin hareketleri cok azaldi ya normal mi bu acaba ?
ZeynepKarataTeytey Evinevren Nefes darlığı aynen bende de var biryere çıkamıyorum fazla arabasız bunaltıyor beni bu aralar hareketleri bazen azalıyor bazen de aşırı hareketli benimde bende bu ay sonu doktoruma sorucam kontrolde normaldir heralde canım
Prensesim ZeynepKarataTeytey son adet tarihim 14 agustos doktor 8 agustosa cekti ona ragmen 8-9 gun ilerde hangisine gore dogum yapicam kafam karisti 😊
ZeynepKarataTeytey Evinevren Gün içinde olmazsa hiç hareket doktoruna danış mutlaka canım ufak da olsa hareketini hissetmek gerekliymiş gün içinde
MelisOnur ZeynepKarataTeytey ben de 30 haftalık hamileyim allaha şükür hiçbi sıkıntım yok evde iki tane daha bebeğim var onlar daha çok yoruyo beni 😀
shdemir ZeynepKarataTeytey 31+3 bazen kalbim cok hızlı atiyo ve bacaklarıma kısa süreli kramplar girmeye basladı bel agrılarımızda var tabi😊 bunun dısında bi sıkıntı yok cok sükür. Gecmeyen zaman dısında😑