Deletedmom317 22 haftalık oldum 53 ten 60 a oldum. Diyet veren drlar oluyormuş ben özele gitmeme rağmen hiç bi dr kiloma bakmadı? Kendimmi söylemem gerekli acaba
iremss Deletedmom317 12. Haftadan sonra her kontrolde doktor önce kg kontrolü yapıyor, aynı şekilde sağlık ocağı da her gebelik izleminde bakıyor. Siz hatırlatın isterseniz aksi bir durum yaşamayın 🌸💕
Sueda29 Deletedmom317 benm kiloma bakıyor ama herhangi bi yorum yapmıyor:) ben 12 kilo aldm şuan 22+4 üm en son gittiğmde çok kilo almışım dimi hocam dedim dediki hem kendini hem bebeği beslemişsn maşallah:) bana sorsan hiç kilom yok aynıyım bi göbeğim var
Pinkey Deletedmom317 normalde dr her randevu da kilo ve tansiyon kontrolü yapar. Benim dr.um hep yaptı. Sizinkine sorun bence neden yapmıyor.
arslanmerve57 Deletedmom317 sağlık ocağına gittiğim zaman bile kilo takibi yapıyor yani çok garip bakmaması bir dahaki gittiğinizde dile getirin olmadı 🤷🏻♀️
pelinsss Deletedmom317 kızacak gibi bir hali var 🤣 karbonhidrattan az beslenin falan diyor. Geriliyorum yani... sonra diyorum ki amaann alacaksam alayım sonra veririm ay bilmiyorum 🤣
Duchess Deletedmom317 85 kiloyum boyumda 176 Allahtan boydan kurtarıyorum 90 kilo ile doğuma girmezsem iyi ❤️😍😍
Deletedmom317 arslanmerve57 sağlık ocağı zaten ilgisiz hiç aramadı bile tetenoz için kendim gittim 🤷♀️
Sueda29 Deletedmom317 yürüyüş çokta yapmıorm başım dönüyor hep tansiyonumda normal değil pek tek başına yürümekten korkuorm düşecem diye.eşimle bazen çıkıorz ama düzenli değil:)